rss
email
twitter
facebook

Sunday, March 20, 2011

Amerika Serang Libya | Macam Unta Makan Belacan!



Sakit hati dan bengkak jiwa aku bila baca berita yang Amerika dan konco-koncoya (Itali, Britain, Perancis dan beberapa negara Arab) turut serta melancarkan serangan ke atas Libya!

Kenapa aku labelkan dorang ni macam unta makan belacan?? Sebab kalau benda tu ada kepentingan kat dorang cepat je tindakan membabi buta diambil! Sehari bagi warning, esok terus serang!! Dah memang sejak azali Amerika benci kat Presiden Muammar Gaddafi tuh!

Korang tengok kes penderitaan dan pencerobohan Israel Laknatullah ke atas penduduk Palestin, sampai berkurun dorang buat dek aje..

0 orang baru nak pergi PLKN.. isk isk..:

Not Obsolete Yet. So Grab It!

One Step Ahead . No Turning Back