rss
email
twitter
facebook

Wednesday, July 7, 2010

3GP Seks | Melayu | Terkini







3gp seks ? Pasti ramai yg terkejut pagi2 ni tengok tajuk di ataskan...anyway dah lama aku nak wat entry pasal mende ni tapi asyik tertangguh je. Sebenarnya dalam diam tak diam mende ni dah jadi semacam barah dalam masyarakat kita...iyela..mungkin sebelum ni ramai yg tak amik pot..tapi apabila hebohnya yg anak kita berpakaian sekolah yg aksi tak senonoh dirakam mereka tersebar meluas...barulah suma terhegeh2 nak tunjuk kepimpinan...Persoalannya salah siapa?? 

Mungkin telahan aku ini betul...

1.   1st - Iman yg senipis kulit bawang
2.   Sebab - mungkin hasil dari keluarga yang tak berkat..maksudya kurang didikan agama dan punca pendapatan lak tak berkat...(efek kat anak korang tau..)
3.   Then...hukuman yang tak setimpal malah tak menginsafkan langsung..
4.   Pelbagai pengaruh (silap pilih kawan,media dan sebagainya) - mula2 malu2 kucing tapi kalau lama2 disogokkan dgn mende ni akhirnya tewas juga.
5.   Dan pelbagai sebab yg terpikir oleh aku...

Tapi mungkin belum terlambat utk kita sama2 cegah dari awal...buat yg ada anak remaja tu pantau2 lah...kalau perlu dipukul..pukul lah mereka..biar anak kita sakit sekarang sebelum sakit di kemudian hari!!.. Biarlah seks ini hanya menjadi kenangan indah buat pasangan yg bergelar suami dan isteri saja..bukannya bahan mainan di tepi2 jalan, hutan atau hotel2 murah..( blakang stor sekolah pun ada gak...;(( )

Jadi carilah salah siapa dan sama2 kita betulkan...


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



18 orang baru nak pergi PLKN.. isk isk..:

Dean said... [Reply]

topik ni mmg da jadi rutin harian manusia skng.thats y ramai kes buang bayi..anyway...taknak salahkan sapa2..tp cuba cari dan renung sejenak diri sendiri dan n=muhasabah diri..adakah kita akan terjebak gak..mtk dijauhkan..:)

Wawa~* said... [Reply]

sedih dgn anak2 muda skrng.. ptut kna buat undang2 mcm kt indonesia tu.. sape yg buat bnda2 mcm ni patut tangkap je... memalukan kluarga, bangsa dan agama jer!

lien said... [Reply]

ohh my..tak tahu nak cakap aper...:((

princess gaban said... [Reply]

akhir zaman.. :(

Siti Noor Afiq Idris said... [Reply]

eiiii..teruknya

Sumijelly said... [Reply]

tu la... x tahu nak cakap apa...
dn baru sahaj mendapat berita mengenai kelahiran anak luar nikah...
emmm...payah gak nak cakap...

Sumijelly.com

TOLANIC said... [Reply]

I don’t mind as long they know the limit.

Jaerragus said... [Reply]

haiz... 3G ar... missusin tech..

thomas said... [Reply]

org zaman moden ni dah tak takut dgn tuhan sebab itulah buat begitu tanpa segan silu.

ema_hzardy said... [Reply]

-bukan msanya mencaci, bukan masanya menghina. ptutnya prlu perbetulkan smuani. smuanya mmrlukan kerjasama smua pihak.bertepuk sblah tangan xkan berbunyi-

syahrilhafiz said... [Reply]

hurm gitulah anak2 zaman sekarang..tak tahu kenapa dgn diorang nih...layan nafsu sangat..

blakepaghe said... [Reply]

gud post...

Noni Safuani said... [Reply]

zaman sekarang dah semakin canggih...
dun noe what to say lah...

Yorke Kun said... [Reply]

3gp?..kcik kot gmbar die..bek tgk yg avi ke,mpeg ke..hahaha

Nur said... [Reply]

salam
seriously makin menjadi2 sekarang mcm tumbuh kulat

kes terbaru plak pelajar melacur diri.. iisshhkkk..

semoga dibukakan pintu taubat mereka..

Jessy said... [Reply]

nowadays this topic is normal among teenagers. lack of sex education, i suppose..

iza said... [Reply]

Thanks singgah teratakku....

Dunia akhir zaman.....

~ataicha~ said... [Reply]

salah siapa?...
ntah susah nak tunding jari ke sapa2.. sebab bila tunding kat orang tu.. 9 jari ke arah kita balik..

uhuks... cuma berharap agar anak2 muda sekarang nie berfikir panjang akan masa depan.. sebab semua ni utk masa depan anda sendiri.. ops ni x kecuali kepada orang2 dewasa gak... ahaks

Not Obsolete Yet. So Grab It!

One Step Ahead . No Turning Back