rss
email
twitter
facebook

Wednesday, July 28, 2010

Only in Vietnam!


Vietnam??...Mesti korang akan kata apala sangat yg best nyer gi sana..Apa yg ada? Baik gi Kalimantan Barat ke, Pulau Kesunden ke, Bukit Entot ke..hehe (ada ke tempat2 ni?)..Tapi lepas korang nengok gambar2 di bawah ni pasti korang akan mula beralih arah untuk ke.....VIETNAM..



Mungkin Superhero dorang...nak bagi nama apa ekh??




Pelesit Jalanan?? Tak..jangan risau..kalau abang trafik kita kena rempuh pun calar sket jer..



Apa yang korang nampak??



Haa...ni baru betul Pertandingan Joran..dapat kereta sekali (dalam air ler tapi..)



Harap takde orang mengail atau mandi kat situ..



Kalau orang tak nampak gak aku tak taula..



Ha..yg ini memang tak nampak...ekh..tapi lawa nombor ;D



Mmm..kalu takde pembonceng tu cane ekh..




Cuba kira bape banyak korang nak kena saman kalau ingkar!!



Yang penting GAYA!!

19 orang baru nak pergi PLKN.. isk isk..:

The Blogger (63672674) [meoramri] said... [Reply]

haha - supporting your blog!

Ghosty Nana said... [Reply]

nice one

faiz said... [Reply]

nice! huhu

rATu kEBaYA said... [Reply]

hahaha.. kelakarlah.. pelik sungguh diorang ni.. mcm2 peel

miey said... [Reply]

Kelakar dude..ha ha ha..

SiMon Har said... [Reply]

nice & interesting pics!

.::WaNiE::. said... [Reply]

kekekekek

Sharinginfoz said... [Reply]

memang pelik kan

Jahit Badge Pun Tak Boleh?

Semidoppel said... [Reply]

Haha the pics are funny

IMAN'S UMI said... [Reply]

Dlm byk2, sy plg suka set kuning...cam DiGi I follow U...suka3...

CaDLyNN said... [Reply]

macam2 gaya ada ye...

::cik ungu:: said... [Reply]

yang serba kuning tu paling style...hahaha

deatH_luVer said... [Reply]

haha..
kelakar..
:)

Salty Bodice Ripper said... [Reply]

hahahaha, that is crasy shit man

yan ping said... [Reply]

HAHAHAH! LOL

suhaisweet said... [Reply]

@The Blogger (63672674) [meoramri] Hey thanx dude ;D

aNiS tHe BumbleBee said... [Reply]

wakakakaka!mmg mcm nk pegi..sama laa perangai dgn org Sri lanka ni...keh keh keh!

Allison said... [Reply]

Haha funny. Visitin back :)

Wan Chee Hung said... [Reply]

LOL !!!!

Not Obsolete Yet. So Grab It!

One Step Ahead . No Turning Back