rss
email
twitter
facebook

Sunday, January 2, 2011

Celcom Everyone Sale is Back!


Salam sejahtera wahai kwan2 sekalian!



Ha..begitulah bunyinya. Macam best je promotion nih!

Tak faham lagi..


Ha..bagi korang yg pengguna setia Celcom Xpax tu tak salah mencuba. Tukarkan nilai topup kepada token yg bergantung pada jumlah topup korang tuh. Seterusnya jumlah token nanti bolehla diconvertkan kepada berapa RM diskaun yg korang boleh dapat. So nak buat apa dapat diskaun tuh??Masak pekasam ker?

*
*

*
Ha..jeng jeng jeng..


Wohoo..berair mata tengok handphone2 canggih di atas. Ha dengan token tadi dapatlah korang menikmati diskaun sehingga RM 500!!. Sapa nak bagi?

Jadi.. Cepat! Masih belum terlambat! Tawaran ni sah hingga 31/3/2011.



11 orang baru nak pergi PLKN.. isk isk..:

mira the monster said... [Reply]

belanja satu henset bang

fathiah said... [Reply]

wow... menarik.... :) heeee.. lau ade rezeki dpt la tu :) weee

ijat_asni said... [Reply]

nak enset
blanje la
lalala~

suhaisweet said... [Reply]

Aduih..sengal2 lutut den dgr nak kene blanja..isk, kalaulah abg ni se loaded Hanis Zalikha tu..ha mintak je apa saja...

AngahSayang2314 said... [Reply]

dik kerana lambat sampai hati banner akak adik buang akak dah bank-in dah rm 10.00 see the email ok

AngahSayang2314 said... [Reply]

maaf la..sebab sibukkkk sangat2

Cik Aien said... [Reply]

wowwi! hehe.. nak yang mahal punye hp!

suhaisweet said... [Reply]

@AngahSayang2314. Aik..akak, kita tak pernah buang banner akak. Ada error ke?

... said... [Reply]

as salam..
henset? wow. takpe.takpe

:)

hans said... [Reply]

den guna maxis
hehehe

P/S : Belia Benci Kuliah Minggu Pertama!

caliph shuriken said... [Reply]

pilih jaa hset yg bkenan.. tuan umah mmg nk blanja tu, hikk...

Not Obsolete Yet. So Grab It!

One Step Ahead . No Turning Back