rss
email
twitter
facebook

Wednesday, September 29, 2010

Kes Bunuh Datuk Sosilawati


Hmm..ramai gak kengkawan blogger yg telah cover up pasal kes kejam ni.. So kali ni aku pun nak amik pot sama la..Tapi aku lebih tertarik ngan pendedahan berikut:
*
*

*

"Suspek utama kes pembunuhan jutawan kosmetik Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga yang lain hari ini membuat laporan polis mendakwa dia dipukul ketika berada di dalam tahanan reman."

"D.P Vijandran yang juga seorang daripada peguam yang mewakili suspek mendakwa bahawa salah seorang anak guamnya dipukul dan ditendang sehingga mendatangkan kecederaan di belakang badan. Perkara itu dakwanya dimaklumkan oleh anak guamnya ketika pertemuan pertama Vijandran dan dua anak guamnya selama 15 minit di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur."

So sekarang cuba korang hayati kartun di bawah ni lak..


Faham kan?? ;D

Sumber : Google & HMetro

30 orang baru nak pergi PLKN.. isk isk..:

cik Nemo said... [Reply]

dorang saje la nak cari kesalahan pulak..bajet boleh lepas. :)

Norasikin said... [Reply]

Cubaan menutup bangkai gajah dengan nyiru gergasi

Khumaera Ismail said... [Reply]

gahaha~
sengal tul diowg tu..siat2 kulit diowg baru tau btul kena dera..sengal~

Gee said... [Reply]

laa...bru kena pukul...bukannya kena bunuh pun...apa yg drg buat pada datuk sosilawati tu lebih kejam rasanya...

¶A.K.I¶ said... [Reply]

stuju dgn komen Gee.

dia da bunuh berpuluh org...
br dera sket da bsg!

merahitujambu said... [Reply]

memang ptt di belasah pon

RuSh D said... [Reply]

kena pukul nk kecoh..bunuh org lg teruk ler..
berapa byk org dia nie dh bunuh pn ak x taw..

Liza said... [Reply]

I agree!! Mmg keja gila la pembunuh tu.. Mmg patut kena gantung sampai mati

sweetie2010.blogspot said... [Reply]

Salam,

Baru padan muka diorang tu..Terpaksa pukul baru mengaku..Bunuh orang, seksa orang..masa tu tak ingat dunia....

Kuman Chaos said... [Reply]

standard and expected...
kuman "bohong putih .." Entry

Latifah said... [Reply]

emmm waktu dia dera arwah Datuk Sosilawati dia tak nak beringat, sekarang dia kena dera baru tau sakit.

HaNTwO said... [Reply]

hahahah padan muka...elok la kena blasah ngan polis idup lagi...kalo kena blasah ngan orang ramai mau mampus peguan tu...

SyAmSuL AnUaR said... [Reply]

slh 1 care nk lps kn diri,,, minta simpati ler tu..(-_-)

Saya Suka Cara Kamu Berfikir

-sollehahn- said... [Reply]

dia pikir dia punya sakit jer....sakit org yg kena bunuh tu dia tak tau....keluarga mangsa pulak lagi la sakit hati

mIMey said... [Reply]

ish2..macam2

+akufobia+ said... [Reply]

aa.ada ke orang buat jahat nak ngaku.

Aqila Sarah said... [Reply]

biar padan muke dorang . ni baru sikittt

miss lea said... [Reply]

taw xpe.. time dorg wat kat org len dia xtaw ke sakitnye org tu.. baru kne terajang ciket da bising..

*cimOt* said... [Reply]

tggu ja kat neraka sana..mane ag saket..

Kiko Berdendang said... [Reply]

Seluruh Warga PLKN dijemput kekem berdekatan anda untuk reunion warga PLKN gitu...kot dapat kembali datang kekem memasing lagi bagus..huhu

kema said... [Reply]

bru kene pukul sket dh ngadu2...bunuh org xpikir lak...

hazeleyed lady said... [Reply]

Faham...

ros said... [Reply]

singgah cni juga..up traffik sekali..;)

Cik Peanut said... [Reply]

biase ah tu peguam...
banyak helah

beLLa said... [Reply]

bermakna betol kartun. byk maksud tersirat. seswai ngan keadaan kat atas tu..kena pukol nak kecoh. bunuh org xpikiaq saketnyer plak. haish

beLLa said... [Reply]

bermakna betol kartun. byk maksud tersirat. seswai ngan keadaan kat atas tu..kena pukol nak kecoh. bunuh org xpikiaq saketnyer plak. haish

haidi takeAfoto said... [Reply]

kecoh lak diorg ni nk cari isu lain...xde org nk kisah ke korg kene pukul ke rejam ke...mmg dah patut pn...

Che Armster said... [Reply]

mendalam siot entry ko ni.. aku suka!

Anonymous said... [Reply]

buat apa nak kasihan dengan penjenayah macam tue kan. Apa pula perasaan kaum keluarga dan sanak saudara mangsa kekejaman diaorang. Ada diorang nak fikir ke?

POSH76 said... [Reply]

blogwalking....

Not Obsolete Yet. So Grab It!

One Step Ahead . No Turning Back