rss
email
twitter
facebook

Saturday, September 25, 2010

Kes Namewee ~ Ini Sudah Melampau!!


Aduh..aduh..sakit jiwa aku..Apasal? Kenapa? Terlebih makan belacan ke???...Idak la..tapi cuba korang tengok nih..

*
*

*


*
*

*
Wei kengkawan kat luar sana!! Tolong jaga budi pekerti korang!! Jangan tak dapat jadi penyangak kat alam nyata dan sekarang cuba2 lak nak jadi penyangak di alam siber!..

Hiduplah bersatu padu..kan semua orang boleh bahagia...ishh..susah tul aku nak cakap..

Bacala previous entry aku ni semoga terbukak hati korang tuh..~ Merdeka


Sumber : Carigold Forum

26 orang baru nak pergi PLKN.. isk isk..:

m2g said... [Reply]

Memang kurang ajar budak ni, selagi tiada tindakan undang-undang dilaksanakan selagi itulah perkara ni terjadi.

Nur Hayaty said... [Reply]

isk...rasanya jangan melayan mereka..kalo di layan makin menjadi2..berdiam tak semestinya kite mengiyakan perbuatan mereka,mintalah petunjuk Allah supaya kita mampu untuk menghadapi mereka semua...tetapi bukan dengan cara ini,serius amat sedih baca komen2 mereka..Nauzubillah min Zaliq,semoga Allah beri pengajaran setimpal kepada mereka..huhu

jalanjatuh said... [Reply]

yup setuju ngan Nur Hayaty..
rasicm cannot be counter by rasicm gak..
nnt jd lebih teruk

Nur Hawa Mohd Zin said... [Reply]

mereka memang sengaja nak cari kemarahan kita....dan tindakan mereka memang dah melampau

ros said... [Reply]

sala ziarah..k ros singgah..

Saya Yg X Pernah Gi PLKN Sebab Dah Tua... said... [Reply]

Mungkin akaun FB diorg kena hack dan digunakan oleh penyangak siber utk membuat komen camtu, mana tau kan sebab berani sgt statement tak padan kecik.

Tapi kalau memang betul bebudak tu sendiri yg buat komen tu, cuma boleh rasa sedih sebab sifat racism rupanya tak boleh lupus walaupun kita telah lama hidup bersama sejak zaman berzaman tanpa kira kaum dan agama. Tambah sedih ialah sikap kurang ajar terhadap sesama sendiri yg mula menjadi trend generasi muda skg seakan2 dibanggakan. Identiti bangsa kitakah itu?

Anonymous said... [Reply]

tak sedar di untung.

buaya said... [Reply]

salam ziarah

selamat dtg ke blog sy dan menjadi follower sekali k...hehe

نورالجنة said... [Reply]

semoga ALLAH memberi hidayah kepada mereka..

memang laknatullah~

delarocha said... [Reply]

i'm not going to be racist, no komen about melayu... tapi bab Islam jangan ambil mudah, diorg ni dah melampau.

xkane said... [Reply]

x lama mati la si katy tu kena sambar kilat...amin

zahidah dihaz said... [Reply]

tak sangka pulak makin teruk kes ni..ish ish ish...

Anonymous said... [Reply]

jgn smpai dh nk putus nafas bru nk knal Maha Pencipta sdah laa..

p/s: kita x nmpak oksigen tp dgn oksigen kita mampu bnafas.. so pikir2 laa siapa pencipta oksigen tu...

akuvision said... [Reply]

tunggu je pembalasan, bukan di dunia di akhirat sana sudah pasti. Hikmah Allah ada di mana - mana.

nizam omar said... [Reply]

kalau semua nak masuk syurga, sapa nak ke neraka.Geng2 tu lah.hehehe

gnesop.com said... [Reply]

kalau di layan tak kemana..
jika ada bukti, serah sahaja kpd undang2..
kerana telah cuba menguatkuasa perkara dikira menghasut.. kita tak perlu menambah api..
kalau ikut, mmg geram tp membalas bukan cara yg terbaik

Naseemah Sharieff said... [Reply]

kurang ajar betul!!! geramnya baca...

adnan said... [Reply]

salam,
kita sesama manusia janganlah saling menjelekkan satu sama lain sebab sesungguhnya kita satu asal dari adam sesama hamba ALLAH swt, sungguh sayang hidup yang sekali ini diisi dengan permusuhan, mari damai saja ya...

Kamil ace[tm] said... [Reply]

mcm #@$@$..
ni dh melampau

*cimOt* said... [Reply]

skrg mmg xleh nk pecaya ngn bangsa laen..nmpk je baek,tp sebenarnyer suda ada agenda tersendiri..jgn tertipu..

suhaisweet said... [Reply]

Janganlah sia2kan segala usaha penat lelah demi nak satu padukan masyarakat Msia supaya jadi satu.

Kita ni nampak unity nye cuma time open house jer..yg lain2 tu hampeh..

Cuba perbetulkan..masih lom terlambat

n@jwamz said... [Reply]

eishh agama jangan main laa...
see, pompuan cina tuu bkn setakat mempersendakan Islam, tapi Allah tuhanku..sedihnya!!
tapi kita pun jgn ikut perangai dorg, dorg mencarut, kita balas mencarut pulak..masalah x kan berakhir kalau mcm tu..
lebih baik diam.. dgn bergaduh mcm ni, hanya memporak-perandakan lagi masalah sedia ada.. so org Islam, berdiam bukan bermakna kalah.. Islam x ajar kita balas jahat bila org buat jahat pada kita kan...

Pert Doherty said... [Reply]

moga2 dia dpt hidayah.. biar dia malu atas perbuatan dia

kema said... [Reply]

mana semangat 1 malaysia???haiyooo~..

De'din said... [Reply]

hurmm..
x tau nak kata apa haihh !

Adisaufi said... [Reply]

maaf ya...mengikut penyelidikan seorg prof di penang menyatakan org kelantan adalah masyarakat melayu yg asal di tanah melayu..ikut sejarah melayu dtg dr china mmg btul jg bila da smp cni kawen beranak pinak ngn melayu da tk de rupa cina dah...dan satu lg mmg org cina pegang kuasa ekonomi negara..tp siapa yg naikkan mereka?bukankah org melayu??jd tk payahla rasanya mendabik dada kalau kata cina takde melayu tk boleh naik..tamaddun melayu dahulu kala adalah bukti sejarah melayu adalah satu kuasa hebat di nusantara..:P

Not Obsolete Yet. So Grab It!

One Step Ahead . No Turning Back