rss
email
twitter
facebook

Friday, September 3, 2010

RAMADHAN ~ PemergianMu Ku Tangisi




Sayu, hiba dan perasaan bercampur baur memandang langit Allah SWT....Ramadhan bulan seribu keberkatan yg diberikan kepada kita kini sudah pasti hampir meninggalkan semua kita...Ya Allah...Tidak bolehkah jika Engkau wahai Tuhanku kurniakan kepada kami Ramadhan selama-lamanya...

*


*

"Kami rindu..kami belum puas.. Ya Allah...dengarlah rintihan kami...Amalan kami!..amalan kami!...Kau terimakah Ya Allah...."

*


*


Alangkah nikmat dan gembiranya jika esok ku bangun... Ramadhan masih tetap disisiku...Agar dapatku penuhi mu dengan keikhlasan ibadatku kepada Tuhan ku yang tetap satu..

13 orang baru nak pergi PLKN.. isk isk..:

Sophie Al-yahya said... [Reply]

singgah kembali..
sedih kan ramadhan dah nak habis.
=(

nur aisya humaira said... [Reply]

aah, cepatnye mase berlalu...
puase da nk abis...
bulan puase bulan rahmat...
Allah bukak segale pintu kebaikan..
;)

adrinaqamarina said... [Reply]

sedeykan bila tengok dah jadi angka 20++ sedangkan belum sempat nak kaut apa yang ada dalam bulan barakah ne.

s h e e said... [Reply]

betulla...terasa cepat sgt ramadhan kali ni...da nk berlalu da bulan penuh keberkatan...

normi said... [Reply]

dah nak raya kan kita.. posa dah nak habis... selamt hari raya aidilfitri dari akak n sekeluarga..

irkiz said... [Reply]

Ramadhan akan menghilang..Muncul pula Syawal..Mudah2an kita akan bertemu dengan Ramadhan yang akan datang..Amin

muhammadadizikri said... [Reply]

Semoga kita mendapat keberkatan Ramadhan.

Ct SoLeHa said... [Reply]

harap2 kite dpt kenikmatan malam lailatul qadar yg menjanjikan seribu keberkatan

farysa said... [Reply]

kejap sgt rsenye kn
=(
rse cm blom byk yg farysa blom smpt buat

mengenaldiri said... [Reply]

=(

aiDieNa said... [Reply]

Walaupon Ramadhan telah pergi.. ibadat tetap kita istiqamahkan.. sehingga bertemu Ramadhan akan datang.. Insyaallah..

rhapsody LiN said... [Reply]

cpt sgt kan! tgk2 lg brp hari je lg..

Dark Half said... [Reply]

x taulah sempat jumpa ramadhan seterusnya ke tak... :(

Not Obsolete Yet. So Grab It!

One Step Ahead . No Turning Back