rss
email
twitter
facebook

Sunday, August 22, 2010

Belajarlah Jadi Seorang Insan...Belajarlah.


Salam buat semua ahli fanclub suhaisweet...eh!! Bila masa ada fanclub?? Ingat artis ke?? ;D
Okla,..sebagai penutup entry utk minggu ni aku nak sharekan video yg sungguh touching ni..tengok sampai habis tau..kalau tak sia2 je usaha murni aku ni..




Aku tujukan video ni khas untuk golongan2 berikut :

1) Bakal ibu bapa yg tengah tak sabar2 menanti kehadiran ahli baru dlm keluarga mereka.

2) Ibu dan bapa yang kerap mendera anak2 siang dan malam.

3) Pasangan berzina yg bercadang2 nak buang bayi yg dikandung dalam perut tu..

4) Anak2 yang masih menderhaka dan yang tak tahu mengenang jasa mak bapak masing2..


Dengan kata2...sesungguhnya korang akan tahu betapa susah payahnya kehidupan dari kecil...jadi tak kira di mana sekalipun kedudukan kita berada, sebagai ibu bapa ataupun anak... hargailah kehidupan.. korang tak akan mampu untuk menggantikannya walau dgn apa sekalipun..

12 orang baru nak pergi PLKN.. isk isk..:

nabilah abd rahman said... [Reply]

hmmm...bila tengok video ni,jadi tak sabar pula nak ada anak sendiri..hahaha

Un Phat Lee said... [Reply]

utk hamster gua juga yg baru melahirkan anak. ehe XD

CHEGU ALONG said... [Reply]

best :)

-haLi3isa a.k.a L3ha, MY- said... [Reply]

huhu~ best video nie~

Mommy Pinky said... [Reply]

ouh, untuk video utk mommy la nih :)

HanisAzla said... [Reply]

Tengok video ni teringat pula saat2kelahiran anak2 saya.. Nice video. Thanks 4 sharing...

f.A.r.A.h said... [Reply]

best best :)

f.A.r.A.h said... [Reply]
This comment has been removed by the author.
nourelain badaruddin said... [Reply]

sweet... :)

Aanas said... [Reply]

Salam..

menakjubkan kan. tuan rumah cam mana? udah berapa orang anak nya..? :))

GaDis CoMeL said... [Reply]

tak sabo pulak nak kawinnnnnnn.. keh3x

miszes ugly said... [Reply]

untuk kucing belakang umah baru nak bersalin boleh tengok x?

ngeeeee..:)

Not Obsolete Yet. So Grab It!

One Step Ahead . No Turning Back