rss
email
twitter
facebook

Monday, August 16, 2010

TERENCAT!! - Salleh Gregor Samsa


Siapa Salleh Gregor Samsa nih?? Korang kenal ke?? Aku tak kenal..! Kenapa dia famous sangat sekarang ni?? ...Ia adalah kerana keceluparan tangan dia yg menaip sesuatu tanpa berfikir atau sengaja mencari publisiti murahan.. Dan yg paling cepat nak popular..mestilah mempermainkan hal2 yg sensitif seperti ini.. Semoga Allah kukuhkan iman aku sampai mati..dan peliharalah kami dari kejahatan manusia sebegini..Amin.


Korang zoomlah..aku dah malas nak tengok!..


Sumber: Sini Ler..


Bisik: Yang pasti dia memang terencat!

3 orang baru nak pergi PLKN.. isk isk..:

Miss Eynee said... [Reply]

amin~ semoga Allah jemput kita kembali kepadaNya dalam keadaan iman yang masih kukuh. mereng ahh budak ni kan? (:

CiK UnGu ViOLeT said... [Reply]

speechless ~ umat akhir zaman.

CiK UnGu ViOLeT said... [Reply]
This comment has been removed by the author.

Not Obsolete Yet. So Grab It!

One Step Ahead . No Turning Back