rss
email
twitter
facebook

Thursday, August 19, 2010

Kejam..Sadis..Menyayat hati !!



Kebelakangan ini terlalu banyak berlaku kes2 yang begitu tragis jika korang ada bukak paperlah..memang tak berhati perut langsung...apa nak jadi dgn masyarakat kita la ni aku pun tak tahu..

Di sini aku hanya nak highlight kan hanya beberapa kes kronik yg berlaku..agar menjadi iktibar kepada kita suma..

Kes 1

Disembelih dan disalai atas bara api yang menyala
Umurnya yg hanya tak sampai 2 tahun tetapi telah dibunuh dengan kejam. Diculik dari keluarganya dan akibat tidak mendapat wang tebusan, dirinya menjadi gadaian..dahla disembelih malah hasil bedah siasat didapati organ dalaman seperti isi perut dan hati telah dibuang bagi menambah derita si mangsa..

Lihat gambar di bawah. (Amaran kpd kanak2 dan ibu mengandung!)

*



*



*



*



*



*



*



Memang sedih..





Kes 2

Dirogol bergilir-gilir oleh teman rapat

Mangsa tidak menyangka yang ajakan untuk bersiar2 telah menjadi titik hitam dalam hidup dia. Dia bukan sahaja telah diperkosa oleh teman yang baru dikenalinya di dalam laman sosial Facebook malah rakan-rakan suspek yang lain tiba-tiba muncul dan turut merogol dirinya tanpa belas kasihan. Dari laporan polis yang dibuat semua suspek memang dikenali rapat oleh mangsa sebelum ini dan pernah berjumpa di satu majlis keramaian.
Lihat gambar di bawah. ([SX] Amaran kpd kanak2 yg belum akil baligh!)


*




*




*




*




*




*




*



Sabor...Korang kalau mende camni minat jerr ekh....isk  isk



*



*



*



*



*
Lerr..

Memangla kenal...teman sebangsa..iskh2




Aduih..apala yang aku mengarut pagi2 posa ni kan...anyway selamat berpuasa dan jgn tension2 tau.




Bisik: "Jenayah membawa padah!"...pernah dengar tak tagline ni?

21 orang baru nak pergi PLKN.. isk isk..:

harzharun said... [Reply]

cheeehhhhhhh!!!

kakngah said... [Reply]

kes 1 : yummy!!~

kes 2 : aaauuuwww!!~




HEY U.... WATCH OUT UR MOUTH !!!~

azieda razak said... [Reply]

amboi hang...
wat suspen je...
hampeh...

Idalara said... [Reply]

pandai ye menegnakan org..tp sebenarnya kisah tu memangg ada betulnya...

+akufobia+ said... [Reply]

(ketuk kepala.)danggdanggdangg.

-haLi3isa a.k.a L3ha, MY- said... [Reply]

isk3. entry yang penuh suspen~! hehehe.

✿....rossa alina....✿ said... [Reply]

hahahahaha..suspen je la.. ;p

maCy said... [Reply]

mula2 takut nak skrol down.. skaliii... haha

Nur Hawa Mohd Zin said... [Reply]

hahaha..lawak..terhibur bace pagi2 ni

hanis said... [Reply]

hahah kesian mangse2 berkenaan iaitu cik ayam n cik berok :P

Tomato Gurl's Life said... [Reply]

hampeh jek...hahaha

LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN said... [Reply]

jem,,mmg jem,,,jebon betol,,ye2 aku igt kene sembeleh,,,buang isi perot suma,,,hahahaha....damn,,

sayang said... [Reply]

kesiannya beruk tersebut ..

ahak

Drunbella Khoo said... [Reply]

sengal okayy.
hahahaha.
:p

yenyenpreng said... [Reply]

haha boleh tahan la.sadis dan suspen...anyway dah click nuff enchek.thanx sudi singgah dan membawa rezeki utk sy :)
p/s: dtg lah lagi.tetamu tu rejeki :)

HanisAzla said... [Reply]

ha..ha.. klentong rupanya.

noreed said... [Reply]

haisshh tipah tertipu...

hentakbelipat said... [Reply]

nasib pose beb..posee..hehe

zulaikha said... [Reply]

grrrr.... adesss.. den terkena!!

Un Phat Lee said... [Reply]

haha.nice pic. XD

pilotHans said... [Reply]

gambar tak bleh plak..especially yg monyet tue...abis aku terbahak2 kat sini.wakakakkakaka.....

Not Obsolete Yet. So Grab It!

One Step Ahead . No Turning Back