rss
email
twitter
facebook

Wednesday, August 18, 2010

Resepi Masakan di Bulan Puasa



Dah hampir seminggu kita berpuasa la ni kan..pasti bermacam2 karenah yang kita telah lihat atau kita sendiri yg saja2 buat..Antaranya yg paling kritikal bab masak-memasak nih. Bagi yang tak cerewet tu gi beli jer kat bazar Ramadan.. abis cerita..tapi kalau yg jenis liat nak membeli cam aku ni...

Hmmm.. mmg pening nak bagi suggestion lauk apa nak masak setiap hari bulan posa ni..iyela..kalau asyik2 makan tauhu sumbat je last2 aku yg tersumbat...

Hah..hari ni aku ingat nak ubah selera sketlah...dan aku dgn sukarela bangganya nak bagi cadangan kat oghang umah supaya masak mee sup bontot.....iyehaaaa


HaH!! Tak pernah cuba?? Isk..isk.. meh tengok ni pastu gi beli!!

*

*

*

Tadaaa!!...



Macam sedap jerr..

Bisik: Ntah ape2 nyer resepi lah aku ni...tapi sedap gak kalau berbuka ngan meggi sekali-sekala ;D

7 orang baru nak pergi PLKN.. isk isk..:

a d r e y n i e e l i s y a said... [Reply]

cmana la rasa dia ni..?
hihi...
suka gak mo try new recipe ni

kliks said... [Reply]

Ada rasa bontot x maggi ni? SOP tu, peluh kot.. So, ada rasa peluh bontot tak maggi Yoga jakarta ni? betul la dia org nie..

yang benar2 nak tau...

are roLL said... [Reply]

perghh...mcm2 skang..ni mee bontot ayam ke??

Penulis Setia said... [Reply]

halal ke tak tu...haish!

Pia said... [Reply]

itu indomie ke?
Hehehe...
nggak nyangka indomie masuk di tempat Anda juga :)

SyafiQ Bleszynski said... [Reply]

sup buntot??wahhh..ape rasenye..
huhu..:)
suke belog ini..

Anonymous said... [Reply]

mana brand ni..eh yg ni tak halal pok...kau jaga2 nk mkn..nti dok mkn kau terasa bontot kau geli..

Not Obsolete Yet. So Grab It!

One Step Ahead . No Turning Back