rss
email
twitter
facebook

Tuesday, August 17, 2010

Kelebihan Solat TARAWIH - Jangan kita tertipu?!



Aduh..apa lagi isu nih??..Dahla skrg ni kecoh pasal si Salleh Gregor yg bengong tu..timbul lak isu lain skrg nih.. Aku tak pastilah korang dah tahu ke idak tapi semasa aku menggoogle Kelebihan solat Tarawih terjumpa lak site ini..  solat tarawih ..


Dah baca??


Takpelah, jangan rasa putus asa lak lepas nih..yang penting jangan berhenti melakukannya di bulan Ramadan ni..Insyallah Allah S.W.T akan membalas dengan setimpal..Amin..Selamat Berpuasa..



Bisik: Kalau ada lagi sumber yang lebih sahih sila maklum utk manfaat kita bersama.

6 orang baru nak pergi PLKN.. isk isk..:

Innah said... [Reply]

Salam sahabat anak indonesia.., semoga dibulan ramadhan ini kita jalani dgn amalan yang baik.., 'amin'.

Gen Fujita said... [Reply]

terima kasih atas perkongsian, very resourceful

Eye_nee said... [Reply]

Amalan Itu Sunnah...Sunnah Yg harus dipatuhi dgn rela hati....tanpa memikirkan laba disebalik amalan itu..Allah maha mengetahui..Maha Kaya..Maha segalnya..jd tak perlu fikirkan ganjaran fikirkan kekusyukan Ibadah tersebut dgn sepenuh ikhlas dan tawadhuk...

ustazah sgt dah bunyinyer ni....Fikir2kan dan slmat beramal..

Puteri Dyla Qistina said... [Reply]

Pernah terbaca tentang ini. Apa apapun, ikhlaskan niat kita dalam beribadah insyaallah kita akan di jalan lurus :) AMIN~

Ogy said... [Reply]

hmm mcm tu ke...tapi mama ikhlas buat terawih walaupun sebelum ni tak pernah tau kelebihan2 spt yg disebut tu...huhu

harzharun said... [Reply]

kita beribadat...tetap akan dpt pahala...itu pasti sbb dah janji Allah...Kelebihan2 lain tu, hanya Dia yg tahu..

Not Obsolete Yet. So Grab It!

One Step Ahead . No Turning Back