rss
email
twitter
facebook

Wednesday, May 26, 2010

HYUNDAI STAREX - Family BONANZA




Bersesak2 setiap kali balik ke kampung??

Pulak tu mcm2 yg nak dibawak..budu,telor asin, tilam toto dan mcm2 lagi la untuk atok nenek sedara..takkan nak guna MASCargo kot...hmm

Sampai anak yg kecik skali pun dah fedup asyik kata " Abah nak bunuh kami ke??", setiap kali kena suruh duduk kat bonet..abis tu nak wat cane..anak dah ramai..


KINI ADA PENYELESAIANNYA


PERKENALKAN BAS MINI..eh bukan.. MPV - HYUNDAI STAREX 11 SEATER dari Hyundai-Sime Darby Motors Sdn Bhd.

 


Dengan rekabentuk yang menawan dan ruang dalaman yang sungguh luas, umpama mini bus yg mampu memenuhi keperluan bg yang berkeluarga besar..kini tidak ada lagi yg akan tertinggal setiap kali holiday..


Dilengkapi dgn teknologi enjin yg terkini, rekabentuk yg aerodinamik, ciri2 keselamatan tambahan dan handling yg bagus walaupun rupa bentuknya yg besar..oh lupa..terdapat 3 warna pilihan juga (silver, putih & gold)..mm i like..


Lawati ke bilik2 pameran Hyundai berdekatan untuk melihatnya dengan lebih dekat dan jangan lepaskan peluang..

 
Sumber : Kereta.info


p/s: Anyway ESTIMA is still the best for me ;D

2 orang baru nak pergi PLKN.. isk isk..:

Anonymous said... [Reply]

okla..besar..tp spek dia us mari..so bila masuk malaysia dah lain..hehe
so far aku pakai proton and toyota..leh compare..the best is estima la coz cc dia sedang2 aja dan sesuai. suspension sedap kalu bawa..ala biasala kalu keta baru..dah lama dah jd biasa..betul x?..alphard tu cc besar sgt.berpada2 la kalu nak pakai..anak pun 2 je..takkan nk pakai alphard...tp kalu dpt free aku ambik..hahha

kenwooi said... [Reply]

woots nice car =)

Not Obsolete Yet. So Grab It!

One Step Ahead . No Turning Back