rss
email
twitter
facebook

Friday, October 15, 2010

Bajet 2011 ~ Kakitangan Kerajaan Naik Gaji?



Releks..releks..bawak mengucap..fuhh. Korang tak nampak ke tanda soal kat tajuk aku tuh? Maknanya memang tak konfem lagi la dik oii..Ni aku pun sedang bertanya ngan korang sejauh mana kebenarannya...
*
*

*

- "Kenaikan gaji kakitangan awam sebanyak 10% konfem dari Putrajaya!"
- "Naik gaji takdak la..tapi bonus 2 bulan tu dalam tangan beb!"
- "Sapa cakap?? Bonus sebulan jer la.."
- "Apa pun tarak untok tahun depan..padan muka korang!!"

*
*
Di atas adalah di antara komen2 dalam ruangan forum di internet yg sempat aku rakamkan..memang panas..panass. Apapun harap bersabarlah yek. Sama2 kita tunggu hasil perbentangan Bajet Malaysia 2011 petang jam 3 ptg ini.

6 orang baru nak pergi PLKN.. isk isk..:

ken said... [Reply]

naik tentu bagus =)

akuvision said... [Reply]

( hehehe saya dah lebih umoq nak pi plkn )
sama - sama la kita saksikan pembentagan bajet nanti, kalau naik gaji effect pada persara ka?

eMMe said... [Reply]

Alhamdulillah...boleh blanja mike...

Suara Kalbu said... [Reply]

Wahhhh... kalau lah jadi kenyataan....

merahitujambu said... [Reply]

syok laa .swasta??hampas

Black_roses92 said... [Reply]

haha..tadi tgk bjet tertido. pastu termimpi pasal bajet.. haha.. macam2 la..

Not Obsolete Yet. So Grab It!

One Step Ahead . No Turning Back