rss
email
twitter
facebook

Friday, October 22, 2010

Zon Maut ~ Tak Habis2

Salam semua. Tak habis2 dgn kemalangan yg berlaku di kawasan yg lebih dikenali Zon Maut bagi pejalan kaki ini. Dorang memang tak pernah serik dan last2 terkena kat diri sendiri baru tau. Berikut adalah beberapa gambar yg aku copy dari abg Ondscene kita.
*
*

*
Mangsa, warga Myanmar maut setelah dirempuh sebuah kereta ketika cuba melintas jalan berdekatan dgn Pasar Borong Selayang.



Walaupun ada jejantas kat situ dan telah dipagar setinggi pinggang bagi mengelak org dari melintas..masih ada yg degil dgn mengambil jalan singkat.


Jgnlah dengan kebodohan kita menyebabkan kehampaan dan pilunya org yg tersayang meratapi mayat kita.






Aku selalu ulang-alik menggunakan jalan situ dan memang berbahaya kerana kereta pun laju2 belaka. Harus fikirkan bagaimana nak atasi supaya tak berulang. Sadis..sadis.
*
*

Lain2 kisah dan gambar sadis buat pedoman korang boleh singgah di Ondcene.

5 orang baru nak pergi PLKN.. isk isk..:

sweetie2010.blogspot said... [Reply]

Salam,

Malang tak berbau, jangan kerana nak cepat, kita lupa tentang keselamatan. sedih tengok maknya tu.

si biskut said... [Reply]

senang jer nak atasi...ada 3 cara:1)gunakan jejantas..2)gunakan jejantas...3)gunakan jejantas...

MamaYatie said... [Reply]

dah ada kemudahan lagi mau munuh diri...isk 3x

Hairil Rizal said... [Reply]

Kena letak pagar elektrik agaknya baru org nk takut...

shazat said... [Reply]

eleh..kalau ada jejantas pun orang malas nak guna...sbb malas nak panjat tangga...siap suruh buat tangga berjalan lagi..

Not Obsolete Yet. So Grab It!

One Step Ahead . No Turning Back