rss
email
twitter
facebook

Friday, October 1, 2010

Nak Tukar Duit Raya Ke??


Salam Jumaat yg barakah..sempena penghulu segala hari ni aku nak tazkirah sket la..

Bukan gambar hiasan

Topik yg dipilih adalah berkaitan sesangat ngan gambar di atas ni..ha paham kan..cepat pickup la korang ni..;D

Kenapala org kita ni suka sangat terpengaruh dalam berjudi/main tikam2 dan seangkatan dgnnya..walaupun tau rugi yg sedang menunggu..?..Siapa yg salah? Aku pun tak pasti..Tapi menarik jugak kalau korang tilik2 apa yang cronixsoul katakan ni...Tapi ada jugak yg aku tak setujunya..

So tak payahla nak aku senaraikan apa keburukan berjudi ni sebab korang sendiri pun dah tahu..jadi sama2 kita cuba menghindarinya sejauh mungkin ye..Wasalam.



Sumber: Google

9 orang baru nak pergi PLKN.. isk isk..:

aibaks said... [Reply]

haha... tukar duit raya kot..

maisyah said... [Reply]

emm..
ntahlah..jln senang konon..tapi ni la yg jln pendek ke neraka..byk godaannya bermula dari judi..!

khalidahmacambaguss~O_o said... [Reply]

eloklah kita elakkan benda2 haram ni yer...

aiDieNa said... [Reply]

Aduhaiii.. bagi duit raya kot.. tuka duit raya pon boleh.. bersangka baik..

munamuni said... [Reply]

glamor muke

hazeleyed lady said... [Reply]

kalau dah ketagihan...hilang malu...malah pertimbangan agama.
sedih!

siti nur fadhilah said... [Reply]

almk. malunya...mintak-mintak dijauhkan lah..

afiq aiman said... [Reply]

siap sampin lagi jadah apa...manusia2

irzik said... [Reply]

Guna duit raya anak kot??!!..Kesian anak x tau yang bapak dia guna duit raya untuk beli no. ekor..ishhhh

Not Obsolete Yet. So Grab It!

One Step Ahead . No Turning Back