rss
email
twitter
facebook

Friday, October 29, 2010

Kurniaan Tak Terhingga


Salam Jumaat semua. Macam biasa di hari mulia ni tak sah kalau aku tak bagi ceramah sket, cewah. Blog ni satu medium yg sangat bagus kalau korang nak dapat pahala amal jariah tau. 

Cane? Ha, korang tak perlulah nak jadi ustaz bg ceramah kat masjid surau sebab tak berapa layak kan?. So sinilah tempatnye untuk kita share sesuatu yg baik. Kalau ramai pembaca yg amalkan bukankah dapat pahala yang tak terkira tu. Begitu juga sebaliknya. Yang penting niat di hati tu.
*
*

*


Kat Youtube contohnya banyak benda yg bermanfaat jika korang nak kongsi. Kalu cari yg baik jumpalah yg baik, dan kalau nak yg jahat lagi nakal korang jawab sendiri ekh.

5 orang baru nak pergi PLKN.. isk isk..:

Eye_nee said... [Reply]

Betul ckp kamu ni..U tube tu byk bender baik dapat ditemui Jika kebaikan yg kita cari...dan lebih byk benda buruk akan dijumpai..Jika itu yg dicari-cari...

CeeKeen said... [Reply]

betol2..upin ipin cakap..hahaha..sy setuju!!!

Hanis Azla said... [Reply]

setuju juga..

Ahmad Shafiq Bin Othaman said... [Reply]

hehehe, sedap sangat suara
dia kan.. subhanallah..

anati said... [Reply]

setuju bebeno....dan kena awas dengan anak anak yang pandai merayap kat u tube ni...

Not Obsolete Yet. So Grab It!

One Step Ahead . No Turning Back