rss
email
twitter
facebook

Saturday, October 23, 2010

Hebat Walaupun Ntah Ape2


Salam semua. Kelakar ada geram pun ada. Macam2 hal kat oversea nih. Selama ni aku hanya dengar dan baca kat paper jer caner cubaan penyamun2 ni mencuri duit dari mesin ATM. Ada yg letak mercun la..pakai jentolak la. Kebanyakkannye gagal. Tapi mat saleh ni memang berjaya giler walaupun koman jer caranya. Isk isk.
*
*

*


Ha penyamun2 kat luar sana yg baca blog aku ni jgn memandai2 nak cuba lak. Mgkin dia bernasib baik tapi korang jgn harap. PAHAM!

Sumber: www.break.com

0 orang baru nak pergi PLKN.. isk isk..:

Not Obsolete Yet. So Grab It!

One Step Ahead . No Turning Back