rss
email
twitter
facebook

Tuesday, October 26, 2010

Maksiat & MAUT Tak Kenal Usia


ANAK panah menunjukkan arah seorang budak perempuan berusia 12 tahun terjatuh dari tingkat enam ketika cuba turun melalui dinding sebuah apartmen di Petaling Jaya kelmarin. Gambar kecil menunjukkan keadaan mangsa selepas terjatuh.

*
*

*

Salam semua. Sedih betul aku baca kosmo hari ini. Tragedi yg menimpa begitu menyayat hati. Mati ketika berbuat maksiat! Seawal umur 12 tahun!! Bersama 3 pasangan lelaki sekaligus!!!

Apa nak jadi ngan dunia hari ini. Para ibu dan bapa tolong ambil perhatian! Didiklah anak korang dgn sungguh2 dan ikhlas. Sedih kalau perkara begini terjadi pada kita. Iktibar iktibar..




10 orang baru nak pergi PLKN.. isk isk..:

SoutulMujahid said... [Reply]

astaghfirullah...
mati kerana apa tu?

gnesop.com said... [Reply]

iks iks..
mmg gempar la berita nih..
dah baca kat kosmo td

Cik Aien said... [Reply]

SUbhanallah.. Dunia akhir zaman. kan dah mati dalam keadaan mcm tu.. Astaghfirullah

nkara said... [Reply]

huk...
umo baru 12tahun dah layan 3lelaki??
mai ai!!!!

izee said... [Reply]

astaghfirullahhalazimm....mcm2 skang

Shino said... [Reply]

astaghfirullah...mntk dijauhkn bnda2 cmni...sapa2 y ade ank n adik pompuan 2, jg la leklok...dunia akhir zaman...mcm2 da trjd...huhuhu...

Whoda said... [Reply]

Astaghfirullah! nauzubilah.. macam2 la kes sekarang ni..siyes xtaw berita ni n siyes sangat ngeri!

eita said... [Reply]

astagfirullahazim.....
umur 12 tahun?
macam2 budak zaman sekarang ni.....
x tahu nak kata apa........

suzie rahman said... [Reply]

takut nya..mnta dijauhkn lah,,, knp seawl usia 12thn dh terdedah mcm ni? uhh

.::: Princess MOMOY :::. said... [Reply]

12 tahun ngan 3 lelaki...erkkk...
budak kecik pun dah terlebih advance

Not Obsolete Yet. So Grab It!

One Step Ahead . No Turning Back