rss
email
twitter
facebook

Tuesday, November 16, 2010

HUKUMAN YG WAJAR?


Salam semua. Ada beberapa gambar yg gempar ingin aku kongsikan kepada semua.

Mengikut cerita budak kecik ni dihukum kerana mencuri.


Tanpa belas kasihan..apala budak sekecil ni tahu..


Nak jatuh hukum biarlah berpada-pada. Jangan menganiaya sesama kita. Isk


Sumber : Kaskus

15 orang baru nak pergi PLKN.. isk isk..:

miki rokujochigusa said... [Reply]

ya Allah..kesiannya..kejamnye manusia (T_T)

dayangredzuan said... [Reply]

ni bukan macam cerita asia hebat tu ke???

Cikbelog said... [Reply]

kejamnya..nape kes2 rogol tak de hukuman camni ek..

miss J said... [Reply]

ya Allah...
punya lar..
tersangatlah x berperikemanusiaan...
haih... ni lar zaman skrg kan..

ramlah melaram said... [Reply]

haih. budak tu kecik lg. kalau nk hukum pon toksah la sampai kejam mcm tuuuuu

eita said... [Reply]

sadisnya.....hukum lah ikut cara budak2 takde belas kasihan langsung..

Afiq Din said... [Reply]

xpatut buat cm nie..
dak tu kecik lgik..

suhaila said... [Reply]

tak sampai hati nak tgk..sama besar ngan anak saya je..kenapala kejam sgt manusia ni..

Angel said... [Reply]

Oh my goodness. Disturbingnya. Kejam. Kesian budak tu.

Merryn said... [Reply]

ish.. sedih nyer tengok gambar tu.. :(

apik pehe said... [Reply]

ya allah..teruknyer diorang ni..

**Bila Comel Jadi Comot** said... [Reply]

kejam...bdk lg tuh

Ajie Mohd Tahir said... [Reply]

budak lagi tu.mne tau fikir baik buruk.diorg yg besa tu la yg ptut tau diorg buat tndkan hukum betul ke salah.
=='

zaL_cdpx said... [Reply]

nie budak kecik laa dol.
patut korg yang besar2 tu kna lenyek kepala sebab bodoh sangat !!!!

astaufirullah !!!!

siti faridah harun (nama penuh tu) said... [Reply]

hurm,, org kafir,, bukan ader prasaan ,,

Not Obsolete Yet. So Grab It!

One Step Ahead . No Turning Back