rss
email
twitter
facebook

Sunday, November 28, 2010

Jiwang Tapi KARAT =AKU


Mlm2 begini mmgla idea aku dtg berguni2..Dgn hujan lebatnya. Sejuk aircond yg menusuk tulang.. dan anak lak leh berdengkur sama kuat ngan ibunya.. Tapi kalau tiap hari dok saji ngan bende2 berat je mahu berpinau kepala korang yg nak membaca. Berjambang dibuatnya kakak2 yg dtg hari2 tuh. Last2 suma steady reader aku blah begitu sahaja tanpa menoleh ke belakang lagi. Mmg dorang ikut TagLine aku tu bulat2...
*
*

*
So nak jadi Blogger Hebat cam tuuttt...kenalah steady. Jgn gabra tak tentu pasal. Relaks.....relaks...Relaks jer..Tarik napas panjang2.....TariikkkK.....Lepasssss...fuuuUH. Dah lega? K layan klip ni.


*
*

Memang best kalau layan lagu ni bila korang tengah frust. Mesti nangis sebaldi punya. Aku? Ntah tak rasa apa pun. Relaks jer...Relakss.




3 orang baru nak pergi PLKN.. isk isk..:

Ain Atika Zailani said... [Reply]

amboiii kemain jiwang nih...ahahha...

amira said... [Reply]

teringat kawanku yang seorang ni.. waktu dia putus dulu asyik main lagu Kaer.. Izinkan Kupergi. meleleh air mata, bukan sebaldi dah.. se'kolah'!

AngahSayang2314 said... [Reply]

uitt jiwang nyer brooo

Not Obsolete Yet. So Grab It!

One Step Ahead . No Turning Back