rss
email
twitter
facebook

Wednesday, November 17, 2010

Selamat Hari Raya Idul Adha


Fuh ngeri tengok gambar kat atas. Takpela setahun sekali je begini kan. Ramai yg menganggap Raya Korban ni tak berapa meriah sangat, tak macam Raya Puasa. Byk sebab. Tapi kalau kita menghayati pengertian di sebalik hari yg mulia ni baru kita tahu yg ia pun satu hari yg penuh bermakna bg semua umat muslimin kat dunia.

Kesempatan ini suhaisweet mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Adha. Rumah yg ditinggal tu takyahlah kunci, org lain pun nak dtg beraya gak. Kalau bawak kete tu laju2 baru cepat sampai tau.Sampai kampung mainlah mercun katak, beruk semua...barulah best dan meriah. (bg nasihat yg baik taknak dengar..)

Wassalam.

11 orang baru nak pergi PLKN.. isk isk..:

shekechik [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅] said... [Reply]

shekechik dtg nk ucap selamat hari raye..maaf zahir batin..jmput dtg umah kt pasir mas hehehe

cik dira said... [Reply]

salam aidiladha..haha..kijams itu gambar..

zmah said... [Reply]

SALAM AIDILADHA...dah masak gulai lembu tu?

kakngah said... [Reply]

salam eidul-adha buat semua dari kakngah dan keluarga...

Norgadis Labuan said... [Reply]

Napa tak sembelih dulu baru dibakar? Tak boleh makanlah haram... hehehe...

iela abul said... [Reply]

wee...
slamat hari raya kUrban~

@juera said... [Reply]

salam aidiladha..=D
smg hepi2 sllu..

grOundnUt said... [Reply]

hmmm...macam sedap je kambing panggang tu...huhuhuhu...selamat raya haji~

suzie rahman said... [Reply]

salam aidiladha

mamawana said... [Reply]

Salam

Dah poie motong daging korban ko harini....

apik pehe said... [Reply]

selamat hari raya yer..

Not Obsolete Yet. So Grab It!

One Step Ahead . No Turning Back