rss
email
twitter
facebook

Thursday, November 4, 2010

Teka-Teki ~ Aku bagi RM 100


Okay kengkawan. Suhaisweet tengah poket tebal ni saje menggatal adakan teka-teki untuk agihkan wang zakat. Korang cuba ekh manala tau berjaya.




Mende ape yg kurus sekeping?
*
*

*



Takde gigi, tangan mahupun kaki..


*
*

Dia tak hensem pun tapi berduit..







ramai org terkejar2kannya..


*
*
*

*

*

Ha dapat tak jawapannya? Epal takde kaki?..Salah..Jawapannya ialah...(diiringi drum roll)




Cek Nuffnung aku ler..ceh hampeh tul aku ni. Korang pun tak dapat jawab jadi aku makan sorang2 jela. Jangan marah..

1st cek ni mmg tak percaya. Dulu selalu cakap "betul ke dia bayar??" Masih sukar nak percaya selagi tak dapat.Walau sikit tapi sebagai pembakar semangat dan dorongan. Kerana korang jugaklah yg rajin jengah ke sini aku dapat rezeki ini. Alhamdulillah.

TQ Nuffnang. Friends.


Sumber: Bro Posmen

10 orang baru nak pergi PLKN.. isk isk..:

L@g3nd@ buD@k N@k@L said... [Reply]

waa...tahniah bro~~~

adehh..Terasa bau duit lam blog ni..hehe

~~peace

alexa yussida said... [Reply]

wohooo..cngrats...!!~

cik zulaikha said... [Reply]

bila la duit den nak penuh.. huhu..

cik zulaikha said... [Reply]
This comment has been removed by the author.
fiq said... [Reply]

iskh x sempat nk teka =P kalau x mesti dh dpt rm100 td.

ashraf said... [Reply]

jelesnya~ aku nak tunggu smpai seratus ni bila la kan..hahah

p/s latest entri krayonjingga:
Sejarah Zip YKK
Awek HOTSTAF!!!
Aku Tak Gentleman?

Jey Yusuff said... [Reply]

wow tahniah. huhu.. jey bru je buat nufnang.. makan 10 purnma lagi kot nak dpt duit. hehehe

sebab u dah dapat diit.. follow ur blog la

She is f.A.z.A said... [Reply]

aku pon nak wat jugak wehhh :P

thomas said... [Reply]

wah!tahniah dapat cek ,boleh belanjalah.

Mama Nuriel said... [Reply]

cehhhh......sabo je la....

Not Obsolete Yet. So Grab It!

One Step Ahead . No Turning Back