rss
email
twitter
facebook

Thursday, November 11, 2010

Lagi NAHAS ketika Maksiat?!..



KANGAR – Selepas memadu kasih sehingga awal pagi, sepasang kekasih yang tergesa-gesa pulang maut apabila kereta dinaiki mereka terbabas dan merempuh sebatang pokok di jalan persisiran pantai Kuala Perlis-Sungai Baru di sini semalam.Dalam kejadian pada pukul 1.20 pagi itu, mangsa yang terkorban ialah seorang pelajar, Nur Shahirah Mat Akhir, 20, dan teman lelakinya, Zul Hairi Basir, 21.Ketua Polis Daerah Kangar, Supritendan Abdul Rahman Mohd. Noordin berkata, semasa kejadian kereta Proton Iswara tersebut dipandu oleh Shahirah dengan laju untuk menghantar pulang kekasihnya di Ayer Hitam, Jerlun, Kedah.“Sebelum itu, pasangan itu pergi ke Kuala Perlis untuk makan malam dan berjalan-jalan di tepi pantai tersebut.“Menyedari hari sudah lewat malam, mereka pulang dan dipercayai Shahirah memandu dengan laju di jalan yang tiada lampu dan licin,” kata beliau ketika dihubungi di sini semalam.
*
*
*
Lagi nahas ketika maksiat...Tuhan sahaja tahu perkara yg sebenar. Insaflah buat yg masih hidup..


Sumber: Kosmo

19 orang baru nak pergi PLKN.. isk isk..:

mira the monster said... [Reply]

macam2 ye skg ni

Noor Faezah Mazli said... [Reply]

Menakutkan.MasyaAllah..

FareedSairi said... [Reply]

aih...sedihnya zaman kita ni...

Jom beri pendapat: analisis survey kitar semula

Myra Jay said... [Reply]

Innalillah.. Doakan yg terbaik buat mangsa...

belalang hijau said... [Reply]

innalillah...semoga d permudahkan urusan arwah dgn maha pencipta d sana nanti...

chairooL ruLez said... [Reply]

ish3....

alexa yussida said... [Reply]

smga dipermudahkan segalanya..

Izan Ishak said... [Reply]

nauzubillah... ada lagi kisah mcm ni~

fara said... [Reply]

Moga dijauhkan. Amin

Misz Nuriz said... [Reply]

Ya Allah, Kau jauhkanlah kami drpd perkara sebegini.. amin

HafizRahman.com said... [Reply]

salam....nak tanya cmna nak buat tag cloud tu....reply on my blog boleh????=))reply kat post ek

AngahSayang2314 said... [Reply]

isk..isk..iskk macam2 sekarang nie kan???

AngahSayang2314 said... [Reply]

isk..isk..iskk macam2 sekarang nie kan???

MrShah53 said... [Reply]

ish3,,

Aisyah AR said... [Reply]

eh kejap....dia tak kata ke mereka tu pelajar mana?? hmmm...mana tau dia wat maksiat?? huhuu...curious...(*blur*)

ashraf said... [Reply]

terasanya..huhu.mintak2 la dijauhkan :)

p/s latest post:
Bersenggama Malam Jumaat

top posts:
HAHAHA (18++)
Hemut..hemut..
Aku Tak Gentleman?

FeeZ~Hafizah~cucuatokaji said... [Reply]

ya ampun..takutnye..smoge driku jauh dr maksiat dan mati dlm keadaan baik..amin

dayah SnoW Heuka said... [Reply]

kita ta tahukan dia wat ape.. biarla tuh sume urusan dia dengan Allah. Sekrng kita berdoa untuk kebaikan mereka..

maCy said... [Reply]

nauzubillah.. langkah terakhirnya...

jemput bca 'cantik itu ujian'

Not Obsolete Yet. So Grab It!

One Step Ahead . No Turning Back